دولت بي برنامه و بي تدبير

خرید بک لینک

ظاهرا خود دولت نیز امیدی به بهبود وضعیت معیشت فعلی و کاهش گرانی ها ندارد که به جای اینکه به اصلاح وضع کنونی بازار بپردازد، جلساتش را معطوف به بعد از تحریم ها کرده است. اینکه برای هنگامه تحریم ها بیندیشند و برنامه ریزی کنند خوب است، اما اینکه وضعیت کنونی را رها کرده و تلاشی برای بهبودش نمی کنند واقعا جای نگرانی دارد و ناشی از بی تدبیری و بی برنامه گی آن است.

چرا با گران فروشان و کم فروشان برخورد نمی شود؟؟؟ تا کی باید شاهد گرانیهای روزافزون باشیم؟ مگر جوانان ما نباید ازدواج کنند و یا با این وضعیت خانه بخرند و ...؟ آیا مسئولان ثروتمند کنونی اصلا قادر به درک فشارهای وارده بر مر دم هستند؟ چرا قوه قضائیه و اداره اطلاعات مجرمین را شناسایی نمی کنند و با آنان برخورد نمی کنند؟ براستی چه کسی مانع اقدامات مؤثر در این زمینه است؟

چرا آقای روحانی به جای چاره اندیشی و عمل برای شناسایی و مجازات متخلفان به سوئیس و کشورهای خارجی کی رود و باز دلش را به ادامه برجام با آنان خوش کرده است؟ تا کی نگاه ایشان و عواملشان به بیگانگان است؟ آیا 4 سال برای امید بستن بیهوده به آنان کافی نبود؟ الان که 4 ساله قبل ایشان متعلق به احمدی نژاد نیست که همه اشتباهات و خرابی ها را به گردنش بیندازند، پس چرا اشتباهات خود را به گردن نمی گیرند و متنبه نمی شوند؟ چرا در سال حمایت از کالای ایرانی تولید بعضی کالاهای داخلی متوقف شده است؟ چه کسی باید پاسخگوی همه چراهای امروز باشد؟

لقمه هاي حرام امروز...

ما را در سایت لقمه هاي حرام امروز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 29 دی 1397 ساعت: 20:32

صفحه بندی