هر چه فکر میکنم چهار سال قبل که آقای روحانی به مردم وعده 100 روزه و باز شدن درهای بسته رو با کلید داد، کار خاصی برای کشور نکرد، چه رسد به الان که حداقل وعده هم نمی ده. البته تخریب دیگرانی که وعده میدن و تخریب وعده ها رو در تبلیغات امسالشون می بینیم.
آدم شک می کنه که اینجا سطح زرنگی بالاست یا سطح فریبکاری! چطور دادن وعده های عجیب و غریب که الان خودشون هم منکرش می شن، 4 سال قبل مشکلی نداشت، اما الان ایراد داره!
درباره حقوق های نجومی و مفاسد هم که یا چیزی نمی گن یا خیلی کم صحبت می کنند، گویی اصلا اتفاقی در این زمینه رخ نداده! خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه...
لقمه هاي حرام امروز...ما را در سایت لقمه هاي حرام امروز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57